Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Νέα καμπάνια από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών:«Speak Athenian. Be an Athenian»

«Speak Athenian. Be an Athenian»
«Hipstoricαl», «Philosofα», «Theαtricult», «Bistrocrαcy», λέξεις σύνθετες που συνδέουν τα ελληνικά με τα αγγλικά γραμμένες με λατινικούς χαρακτήρες με στόχο να φέρουν πιο κοντά τους επισκέπτες της πρωτεύουσας με τους Αθηναίους.Το στοίχημα της νέας καμπάνιας προώθησης της Αθήνας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Speak Athenian. Be an Athenian» και της Marketing Greece είναι να καταφέρουν όλοι να μιλήσουν ...αθηναϊκά σε μια προσπάθεια να μετατραπεί η πόλη σε έναν ανταγωνιστικό προορισμό city break.
Η καμπάνια, η οποία αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής “I’m an Athenian too” παρουσιάστηκε σήμερα.
Η φιλοσοφία της συμπυκνώνεται στη δημιουργία νέων λέξεων που αποτυπώνουν με φαντασία τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας, σε μια πόλη που προσφέρει την ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά και την
απολαυστική θάλασσά της, σε απόσταση μόλις μισής ώρας.

Μια σειρά ψηφιακών εργαλείων που δημιουργήθηκαν για την καμπάνια “Speak Aθenian. Be an Aθenian.”, εξελίσσουν τους συμμετέχοντες σε ψηφιακούς “Aθenians”, που έχουν κοινά χαρακτηριστικά με τους φυσικούς κατοίκους της Αθήνας και ενδιαφέρονται να επισκεφθούν και να βιώσουν πιο ουσιαστικά την πόλη.
Στην ειδική ιστοσελίδα www.imanathenian.com, φιλοξενούνται περισσότερες από 30 digital post-modern art εμπειρίες, τις οποίες οι συμμετέχοντες καλούνται να μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να τις διαδώσουν.
Παράλληλα έχει δημιουργηθεί ειδικό application για κινητά τηλέφωνα που λειτουργεί ως βασικό όχημα αλληλεπίδρασης του κοινού: Μέσω της εφαρμογής μπορούν όλοι να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες από την προσωπική αθηναϊκή εμπειρία τους ως “Hipstoricαls” ή “Aθeniants”, τις δικές τους “Theαtricult” ή “Bistrocrαcy” στιγμές στην πόλη! Ο συνδυασμός των εικόνων με τις χαρακτηριστικές λέξεις της καμπάνιας, θα συνθέσει αλλά και θα εμπλουτίσει το.. νέο λεξικό για την Αθήνα.
Η καμπάνια θα αναπτυχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα τρέξει σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων και εκτενούς πλάνου ενεργειών. Παράλληλα, η καμπάνια θα «ζωντανέψει» εντός του 2016  με μία σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου, αλλά και στην πόλη της Αθήνας, αναδεικνύοντας την Αθηναϊκή εμπειρία και τα πολλά και διαφορετικά, αλλά εξίσου γοητευτικά, πρόσωπα της πόλης μας.
«Με το “Speak Aθenian. Be an Aθenian”, οι επισκέπτες μας δημιουργούν μια νέα γλώσσα και εκφράζουν με βιωματικό τρόπο την …αθηναϊκή τους ταυτότητα, μέσα από την επαφή τους με την εμπειρία, την ιστορικότητα και την εξέλιξη που συνθέτουν το ξεχωριστό DNA της πόλης μας» επεσήμανε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ του Αεροδρομίου, Ιωάννα Παπαδοπούλου.
Τη στόχευση σε νέα τμήματα της αγοράς της Ευρώπης υπογράμμισε ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης σημειώνοντας πως «Αναδεικνύουμε την Αθήνα σε προορισμό city break, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για όλους μας την επόμενη τριετία. Η Αθήνα, αποκτάει δυναμική η οποία θα συνεχιστεί το 2016, μέσα από τον συντονισμό των δράσεων όλων μας, υπό την Αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και την συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα».
Για το κατόρθωμα να μετασχηματιστεί η εικόνα της πόλης τα τελευταία χρόνια μίλησε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής, Αλέξανδρος Βασιλικός: «Ο,τι βλέπουμε είναι το αποτέλεσμα συνεργιών. Καταφέραμε να αλλάξουμε την εικόνα της Αθήνας στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα αλλά και πολλά περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης» τόνισε προσθέτοντας ότι η Ένωση θα δώσει το 2016 το 10% των εσόδων της στην Marketing Greece προκειμένου να συνεχιστεί η προσπάθεια.
Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζεται από την Ενωση Ξενοδόχων Αττικής και την Aegean.

ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

Επιμέλεια;
Ιωάννης Σ. Δελλαμάνης
Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών  Ελ. Βενιζέλος - Κτήριο 27 - Γραφείο 416
Σπάτα Αττικής
Τ.Κ.: 19 019
Ελλάδα

Επικοινωνία:
Ιστoσελίδα: http://customsclearancegr.blogspot.gr/
E-mail:     delcom@athensairport.gr
Τηλέφωνο:     0030 210 3542229
Fax:     0030 210 3542358
Αριθμός Κινητού Τηλεφώνου:     0030 6944 512381 & 0030 6944368500